Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:14 Der er 15 kommentarer

mit asp forum virker ikke

Hej jeg har fundet et asp forum på nettet og vil gerne benyttet det i forbindelse med mit website. Men det virker ikke når jeg ligger det ud på serveren. Jeg har ikke ændret noget i det, kun unzippet det og lagt det ud på nettet. Forummet virker i PWS på min comp.
adr. er : www.billedbeskeden.dk/test/default.asp

Den skriver noget med line 44 i common.inc og i linie 43-44 i common.inc står der følgende : \'Set an active connection to the Connection object
adoCon.Open strCon

Hvad skal jeg lave om?????
Avatar billede jespernaur Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:29 #1
Hvad indeholder strCon i linie 44? Prøv at skrive den ud (Response.Write strCon).

Du må sikre dig, at den pågældende connection string udpeger noget, som er tilgængeligt på din udbyders server.
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:30 #2
Nu er jeg nybegynder, så jeg er ikke så færm med alle de fine ord endnu. Der står ikke mere i linie 43-44 end det jeg allerede har skrevet....
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:35 #3
kan vi ikke få et link til det forum, så vi kan sidde og granske kildekoden igennem ?!
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:40 #4
Hmm common.inc ligger her :
www.billedbeskeden.dk/test/common.inc
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:54 #5
Kan du/i finde ud af hvad der er galt??
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:00 #6
well.. som det er nu kan jeg slet ikke komme ind på www.billedbeskeden.dk

har du ikke et link til der hvor du downloadede den, in the first place
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:09 #7
Ha ha typisk freepaq, severen er nede.
Jo her: http://www.surf-net.co.uk/forum
De`t fandme nice af dig at du vil give dig tid......
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:13 #8
Hmm vent det link kan ikke bruges, har du en mail, så kan jeg luge sende forummet til dig??
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:14 #9
pauli@greennet.gl :)
Avatar billede tastetoner Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:22 #10
HAr du modtaget noget??
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:09 #11
ja... jeg kigger på det i løbet af aftenen... fik pludselig meeega travlt :/
Avatar billede -sofus- Nybegynder
01. november 2001 - 10:58 #12
Tastetoner: Freepaq.dk er linux server som kører ASP emulator, Dvs der er ikke MDB understøtelse, dit forum kører på en mdb fil..

Ergo: dit forum og freepaq kan ikke lide hindanden, skift server eller skift forum (:
Avatar billede burningice Nybegynder
01. november 2001 - 15:43 #13
-sofus->> det var da godt at der var en der var hurtig!! det er også rigtig nok, nu hvor jeg tænker mig om!!
Jeg fandt nemlig heller ingen fejl i koderne, så det undrede mig VILDT at du ikke kan få det til at virke!!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
04. november 2001 - 00:38 #14
(: jeg har prøvet for meget at debugge source uden fejl pga dårligt webhotel
Avatar billede tastetoner Nybegynder
02. januar 2002 - 19:41 #15
Ok, er der så nogen der ved hvor jeg kan finde et godt webhotel, som kan kører sammen med freepaq?? det skal lige det andet meget, dvs. man skal kunne oprette bruger mm.