Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FastTrak100 til Windows XP...

Hej,

Jeg er den glade indehaver af et MSI Turbo-R bundkort med RAID. Men her den anden dag var jeg så ude at investere i Windows XP, men kan ikke få min RAID-controller \"FastTrak\" til at virke! Når jeg er ved at indstallere driveren, så skriver XP at driveren ikke virker til Windows XP... Hvad skal jeg gøre??

Håbefulde Hilsner Kasper Nygaard
Avatar billede bondester Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:57 #1
Jeg har selv lige installeret XP og der fik jeg en lignende besked.

Der stod blot at driveren ikke var testet til XP, men det lykkedes mig aligevel at installere den!

Ellers kig på internettet for at se om der ikke er kommet en ny driver til XP!

Håber det lykkes ;-)
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 03:24 #2
Ellers kan du sætte fut i den, ved at køre den som om at der er win2k/win98 der kører den..

Højreklik på install-filen, hvis der er sådan en, vælg properties (egenskaber.. Det kommer an på hvad version du har Købt) Compability.. Der kan du sætte den til at køre filen, som det er det andet styresystem der kører den..
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
01. november 2001 - 16:24 #3
cowman>> Ja, den besked fik jeg også, men da jeg klikkede på \"Installer alligevel\", så kom meddelelsen at Driveren ikke var kompatibel med XP, og jeg kunne kun trykke \"Cancel\" eller \"Details\".

thomzen>> Jeg prøver lige !!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
01. november 2001 - 16:57 #4
cowman>> Kan du ikke sende en e-mail med alle de filer, som ligger på din driver diskette? Min e-mail er knygaard@privat.dk
Avatar billede teknik Juniormester
06. november 2001 - 16:14 #5
Du kan downloade fasttrak driveren til XP her:
http://www.msi.com.tw/support/driver/download/ide/promise37.exe

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
06. november 2001 - 16:15 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2002 - 21:33 #7
hvad med at lukke?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
09. september 2002 - 01:36 #8
LOL fik en ide om at kigge hvor mange spørgsmål der egentlig er ubesvaret og så så dette .. ufatteligt folk kke lukker :D
Avatar billede bens Nybegynder
23. august 2004 - 14:42 #9
ja folk må kede sig