Avatar billede death Nybegynder
31. oktober 2001 - 16:54 Der er 11 kommentarer

Hvilket grafikkort

Jeg har tænkt mig at købe et nyt grafikkort et Hercules 3D Prophet III DVI AGP 64 MB DDR 2048X1536 GeForce3 Inden jeg går ud og køber det vil jeg gerne høre om der er nogen herinde som har det grafikkort og fortælle mig om det er et godt køb eller noget gammelt lort? Jeg skal mest bruge det til spil.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
31. oktober 2001 - 17:06 #1
Jeg har det godtnok ikke, men jeg har hørt mange sige at det er godt. Men som sagt, har jeg aldrig set det køre!
Avatar billede bbs Nybegynder
31. oktober 2001 - 17:07 #2
Gammelt lort er det i hvert tilfælde ikke.
Det er et af de bedste, hvis ikke det bedste GeForce3 kort man overhovedet kan få.
Så hvis du har pengene, så synes jeg da helt klart at du skal købe det!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
31. oktober 2001 - 17:07 #3
GeForce3 er noget af det hurtigste du kan komme in nærheden af? - hvad skal du bruge DVI til?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
31. oktober 2001 - 17:07 #4
Hercules har ry for at levere kvali!
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
01. november 2001 - 00:08 #5
Hva me Radeon 8500?? Det ligger på samme niveu som GF3 TI500 og slår TI500 når de får ordnet driverne. Har også DVI.
Avatar billede cvorm Nybegynder
01. november 2001 - 07:58 #6
thomsen999 > Ja, Radeon 8500 sparker røv... når det kommer :) Men hvis han skal have et kort nu, så ville jeg anbefale Leadtek GF3, det er et af de bedste GF3\'er der der :D
Avatar billede vuffe Nybegynder
01. november 2001 - 10:16 #7
er der egentlig nogen der ved hvornår GF3 MX udkommer..?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. november 2001 - 15:21 #8
Vidst her i november..
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
01. november 2001 - 17:08 #9
Nu siger i når 8500 kommer. Jeg har bestil det hos www.itbutikken.dk og de siger at jeg kan forvendte at de sender det til mig i dag, og www.shg.dk af allerede 8500. Og GF3 mx er GF3 ti200 ik?? Og det kan købes forskellige steder. kig på www.edbpriser.dk
Avatar billede cvorm Nybegynder
02. november 2001 - 08:39 #10
ok jeg vidste ikke at man kunne få 8500 i dk endnu, og itbutikken har den ikke på lager. Måske har de haft det, og så får tomsen999 sit i dag, men måske er de bare tidligt på den ?
og jo,
GF3 ti200 bliver det billigste (og langsommeste) GF3 vi kommer til at se.
Avatar billede coinz Nybegynder
02. november 2001 - 11:30 #11
jeg har set et af de kort i aktion... det er ret imponerende... jeg synes du skal købe det...

-coinz-