Avatar billede limemedia Nybegynder
31. oktober 2001 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Halv- og/eller Fuldtidsjob søges ! kig efter en ekstra gang...

Iderig, alsidig og kyndig Internet Udvikler / programmør søger nye græsgange indenfor udvikling/programmering, coaching, konsulentarbejde, system administration m.v.

Jeg har 3 års erfaring indenfor Internet programmering, optimering og design for større danske virksomheder. Jeg startede på nettet for snart 8 år siden og har lige siden arbejdet med grafisk design, layout, interface design, lettere coaching samt deltaget i udvikling af meget brede internationale e-commerce og datawarehouse løsninger for verdensomspændende virksomheder. Senest sidder jeg i en ledende stilling for en startup virksomhed. Jeg har arbejdet professionelt med Internet relaterede produkter i over 3 år.

Jeg er meget interesseret i nye opgaver indenfor branchen. Jeg er meget ambitiøs og sigter højt kompetancemæssigt og håber på at i vil støtte i min videre udvidelse af kompetance området.

Jeg er pt. bosiddende i udlandet hvilket er en udfordring for begge parter. Jeg har siden februar 2001 arbejdet med fjernarbejde med undtagelse af en periode på 2½ måned hvor jeg var konsulent for Tele Danmark KabelTV ved udviklingen af www.oncable.dk - for det rette tilbud kan det komme på tale både med perioder i eller decideret at relokere til Danmark.

Jeg kan kontaktes pr. email lars.jensen@ljweb.dk, ICQ : #13434534, Yahoo Messenger : ljweb, Telefon : +81 90 5469 8911 samt Fax : +81 798 26 9244. Jeg svarer på samtlige henvendelser og ser frem til at indlede diskussion om vores fælles fremtid. Fuldt CV samt referencer fremsendes pr. forespørgsel.

/ Lars
lars.jensen@ljweb.dk

PS. Jeg kender link til jobdatabaser og kommentarer vedr. point kan føres i Fri Debat, tak !
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. oktober 2001 - 14:53 #1
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
31. oktober 2001 - 14:58 #2
sygt nok... hvorfor 250 point ? :)

bare et spm.
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:03 #3
daywalker >> læs ps.\'en igen og kør en evt diskussion i fridebat gruppen.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. november 2001 - 11:20 #4
Mail sendt!
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. november 2001 - 09:09 #5
Fra uventet vinkel er der kommet et jobtilbud :) og vedkommende har end ikke set det på eksperten... Der er lidt point til jer alligevel :D

/ Lars