Avatar billede magazine Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Formatere i windows

Jeg har et problem, jeg har tænkt mig at dele min com, men min Bios er kodet og jeg har først koden om en måned, så jeg tænkte på om det var muligt at gøre det mens jeg er i windows(Me)?????????????
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 13:05 #1
\"dele min com\"

Hvorfor kan folk ikke lære at forklare deres problem lidt bedre?

Hvis du mener at splitte den primære partition op kan det gøres i DOS...
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 13:05 #2
Og hvorfor har du først koden om en måned?
Avatar billede thezub Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:21 #3
du mener vel ikke din COM port vel?!?
Avatar billede netweawer Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:28 #4
du kan hacke din egen comp!!!!
Avatar billede netweawer Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:28 #5
hacke bios
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 13:32 #6
Han kunne også bare pille backup batteriet ud eller nulstille CMOS...

hacke bios..pfff...
Avatar billede pro Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:52 #7
du kan bare nulstille din bios. et sted på dit motherboard sidder der en jumper helt for sig selv - med tre ben, og en jumper siddende på de to af dem.

flyt jumperen over på det ledige og det midterste ben og hold powerknappen inde i 5 sek. så kan du igen komme ind i din bios.
Avatar billede pro Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:53 #8
du skal selvfølgelig flytte jumperen tilbage igen bagefter :-)
Avatar billede magazine Nybegynder
01. november 2001 - 10:44 #9
jeg mener´at particere mit c drev, men jeg kan ikke starte op i dos, heller ikke selvom jeg bruger startdiskette, og jeg aner ikke hvorfor??!!