Avatar billede edb Nybegynder
05. marts 2000 - 17:39 Der er 3 kommentarer

update access

Hej.

Jeg har et problem med at opdatere min access. Jeg har et formfelt som jeg tit bruger til at opdatere min access. Men ved nogle tilfælde når jeg bruger "ctrl - c "  "ctrl - c" vil den ikke opdatere så kommer der følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]COUNT field incorrect

/test/test.asp, line 38

Hvad skyldes denne fejl?. Feltet står til (notat/memo) i access. Er der nogen der har et bud på mit spørgsmål?

EDB
Avatar billede bocker Nybegynder
05. marts 2000 - 20:59 #1
hedder feltet "ctrl - c" ?!

Helst ingen mellemrum i feltnavne...
Avatar billede edb Nybegynder
06. marts 2000 - 08:07 #2
Nej feltet hedder ikke ctrl-c. Det jeg mener er copy paste
Avatar billede icedox Nybegynder
17. juni 2001 - 11:39 #3
Hej.
Hvad med lidt koder ?