Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. oktober 2001 - 11:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Skal denne side forbydes?

http://www.danpedo.dk/dansk/

Skal denne side forbydes, eller hvad er den generelle mening om emnet?

/JB
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:01 #1
Freedom of speech ... der er nok intet man kan gøre..
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:02 #2
Nej det er jeg klar over, men hvordan er holdningen til et sådant site og den generelle mening med sitet?

/JB
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:04 #3
Aller først jeg har INTET til overs for dem.

Men de har en grundlovssikret ret til at sige hvad de vil, dog under ansvar.

Det samme har du.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:06 #4
Enig med tdaugaard, men man burde have lov til at sende siden til hacker, hvis du forst[r hvad jeg mener...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:08 #5
Min holdning ... det ved jeg ikke .. folk skal have lov til at sige hvad de mener, men også tage konsekvenserne af dette men på den anden side så synes jeg af Pædofili er noget så frastødende så det at lave et site om det .. det burde forbydes...
Avatar billede Xelot Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:09 #6
Hva er der galt med den side?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:13 #7
Jeg har heller ikke noget til overs for denne gruppe af mennesker, men tror i at de kan blive ved med at bralre op om noget som støder hele den danske befolkning??

Ud over det er sådanne sider helt forbudt i andre lande, og pedofile i andre lande betragter den danske side som et fristed, og et sted at komme i kontakt med pedofile fra hele verden! :/

/JB
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:14 #8
fuck et grimt design... min holdning...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:14 #9
Det der er galt med siden er, at en gruppe perverse stoddere pr\'ver at retf;rdig\'re gerne trang og lyst til b\'rn. Og det er sgu da modbydeligt...

DGP
Avatar billede filen Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:06 #10
Føj for satan, de er syge i bolden.  Men siden den er lovlig og vi kan ikke gøre en skid ved det.

Filen/
Avatar billede filen Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:09 #11
Hæ hæ man kunne jo sende et eller andet \"skægt\" til dem.

Hvis i forstår...

Filen/
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:42 #12
filen => hvad snakker du om ?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
31. oktober 2001 - 16:08 #13
Som tidligere nævnt så er denne side ikke ulovlig i Danmark.
Det ville den derimod være i stort set alle andre europæiske lande.
Den danske lovgivning s..... r.. !
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 16:10 #14
For et par måneder siden var der et indlæg om netop dette site, her på Eksperten, hvor jeg selv deltog. Det endte faktisk med at vi fik lagt (hacket) siden ned - og sendt dem en ordentlig røvfuld spam-mails... Men indlægget blev slettet...

Så meget for ytringsfrihed ;-)
Avatar billede valium Nybegynder
31. oktober 2001 - 16:13 #15
deface the motherfuckers...
Avatar billede filen Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:05 #16
dnul> Noget der laver rav på deres side..

Filen/