Avatar billede 49152 Nybegynder
31. oktober 2001 - 11:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

resin, compilering af .java

Hvordan configurerer jeg min resin så den altid oversætter .java filer når jeg har ændret i dem?

Som det er nu er jeg nødt til at slette .class hvergang jeg vil oversætte påny.

VH, og tak
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2001 - 11:59 #1
prøv at lig både .java og .class under /web-inf/classes/

Eller opdater den jsp fil der kalder .class filen.
Avatar billede gonzospunk Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:22 #2
Jeg plejer at oversætte mine .java filer selv og så have Javac til at lægge dem over i /WEB-INF/classes/
Så kan jeg holde mine .java filer langt væk fra WEB-INF mappen...
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:25 #3
jeg kan ikke huske om resin holder øje med .java filerne, men tag og prøv det
Avatar billede meo Nybegynder
04. december 2001 - 20:02 #4
Arhh Det passer ikke!! Siger du at resin ikke compilerer .java filer hvis du ligger dem under /web-inf/classes/ditdirectory

Det gode ved nettop resin-server er at den kompilere sider selv når der er en request på dem!!

Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:28 #5
Hvad med at få lukket det spørgsmål. ELler skal du have lukket din konto i stedet?
Avatar billede 49152 Nybegynder
18. oktober 2002 - 16:20 #6
Hvad med at få et liv.
Avatar billede soelvpil Nybegynder
19. oktober 2002 - 12:07 #7
Mit liv er ganske udmærket, mange tak for omsorgen.

Men du har to tudsegamle spørgsmål i denne kategori og efter dit pointregnskab at dømme har du en 10-20 andre spørgsmål du ikke har lukket.

Synes du egentlig det er fair at stille spørgsmål, og så bare ignorere de folk, der har brugt tid på at hjælpe dig?
Avatar billede 49152 Nybegynder
20. oktober 2002 - 12:45 #8
Meo's svar er nu ikke rigtig.

Det er skam en underlig verden vi lever i.
Avatar billede soelvpil Nybegynder
20. oktober 2002 - 12:52 #9
Hvis svaret er forkert, kunne du vel bare afvise det, og så lukke spørgsmålet?