Avatar billede kudskjensen Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan hjælpe med at bygge et site for mig

Website ønskes udarbejdet.Jeg er ved at lave en krav spesifikation. Der er tale om både design front end men også om backend. Jeg vil egentlig gerne basere mig på et CMS system evt siteman eller synkron eller andet gerne billigt og godt - Men det er ikke sikkert at det er løsningen. Ihvertfald har jeg behov for let og nemt at kunne opdatere på mit site med til nyheder.

Desuden er der behov for at kunne vise video streaming både live og on demand med microsoft mediaplayer. Jeg har et webcam fa Logitech som hedder 3000.

Jeg har desuden behov  for at få fastlagt valg at streaming server / grabber og hvad jeg har behov for at hardware og software. Samt hosting løsning. Der er tale om et private site med webcam streaming samt en nyhedsdel og en mailing liste og en afstemnings del F.eks quick pool, et galeri, en del med videoklip on demand, en afsnit for webcam streaming live. en gæstebog, et debat diskusionsforum, link oversigt, kontakt afsnit, historie afsnit.

Der gives 900 point ( derudover ingen betaling) for hjælpen som består af rådgivning og egentlig programmering af mit website. Foreløbing beskrivelse kan udleveres men første del af opgave n bestå i at få en kravspek på plads.

tidsplan skulle gerne være oppe 15. januar
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2001 - 10:42 #1
hmmm - hvem kan dog sige nej til at lave en hel hjemmeside gratis :)
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:42 #2
Opgave/job: byg en hjemmeside til mig
læs mere på http://www.eksperten.dk/spm/127783
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:45 #3
Jeg vil ikke være fedtet eller nærig men der gives jo 900 point. Men ok hvis jeg kan forhøje antallet af point gør jeg det gerne til 1350 point, ellers hører jeg er kroner ører bud men jeg tænkte nogen ville bruge sin viden og så kunne de jo bruge sitet som reference.....
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:48 #4
Jeg har overvejet om webcam32 var et godt valg af webcam server nogen bedre bud ?
syntes af webcam\'et på http://www.lottes.dk er super godt streamet - hvad  bruger det mon ?

(og hvilken forbindelse internet (upstream) er krævet for den kvalitet. er 512 mbit nok
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 12:54 #5
Haha..ja, jeg tror en 512 Mbit forbindelse er nok! *LOOOL*

Hvis der er nogen der er dumme nok til at lave noget af det her for point skulle de have skåret bollerne af...

Fat dog at ting koster penge! Point er røv og nøgler værd!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:35 #6
lol.. 1350 point.. så meget hjælper vi heller ikke :P

hop du over på www.sharksforum.com

/daywalker123
www.danielhorn.dk
www.fotx.net/daywalker123
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:37 #7
Smider du en del kr. i så er der et færdig site ;oi)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 10:02 #8
BTW: Forkert kategori fra starten..denne kategori er for programmet HomeSite fra Allaire (nu opkøbt af Macromedia)
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 09:55 #9
luk spm - det ser ikke ud som om der sker mere...
Avatar billede -kenner- Nybegynder
03. januar 2004 - 15:31 #10
LoL... Det kommer til at koste Kr hvis du vil have lavet en side!!!
Avatar billede claus_jac Nybegynder
15. januar 2004 - 23:29 #11
JA man kan roligt sige du går helt galt i byen!!! nu nævner du selv siteman og synkron. fedt. siteman kan du få rimeligt billigt de har tilbud på 10.000,- . Synkron - 50.000,- and running. Og så vil du have noget for 1350 POINT. Du vil have afstemning, galleri, streaming media, video on demand, gæstebogm forum, linksamling, etc. etc. al din video og webcam vil koste dig bunker alene for hosting. (vær lige sikker på du har lov til det fra din host du. ellers får du lynhurtigt en mail om dt du bruger for meget båndbredde!) Desuden koster teknologien til at sætte tingene sammen i et integreret system. en siteman løsning af den her slags vil runde de 30-40.000 i software og det er uden design. Næste gang vær lidt mere realistisk!!! (jeg tvivler stærkt på du får nogen som helst til at lave det for under 20.000. eller er de sg. for dumme.)
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
15. december 2004 - 23:33 #12
ting som du her nævner er i den dyre ende... jeg har gjort det før, men ikke for point - siden du sidder på en 512 mbit host bliver det lidt mere intersant. Hvis du smider en web-hotel 50GB og 100 GB traffik oveni per md i mindst et år plus at man kan køre en cvs server på samme og en små 3000,- til en del små programmer - så nærmer vi os noget som kan komme til at virke -

evt. hvad sidder du ellers på er oki så kunne det friste.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
11. februar 2005 - 18:52 #13
I kan jo bruge det som reference :)))))))))))))))))))))))))))
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
09. marts 2005 - 14:01 #14
lukker spøgsmål