Avatar billede _nicolai Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Password til Speedstream 5781 adsl router hos TDC (pro@ccess)

Jeg har fået en \"låst\" router fra TDC. Er der nogen der ved hvordan man kommer ind i den??. Jeg har prøvet at følge vejl. fra 5711\'eren men serienummeret på min router starter med M efterfulgt af 7 tal og disse virker ikke som kodeord iforb. med reset af routeren. (på 5711\'eren var det jo P efterfulgt af 6 tal)
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2001 - 23:41 #1
det står muligvis i manualen .. det gør det vist med 5711 .. ellers så skriv ind til dem og spørg dem ad ;)

spørg om man kan finde de default password skrevet på routeren, som man kan på 5711

men ifølge den her skulle det virke

http://support.efficient.com/KB/FP/resetpassword.html

og her ..
http://support.efficient.com/KB/FAQs/Reset_router_password.htm

måske er det \"admin\" ?
Avatar billede j.robert Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:46 #2
Avatar billede j.robert Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:49 #3
Glem mit ovenstående link, der blev ikke fundet en løsning alligevel.
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2001 - 23:51 #4
kan du overhovedet komme i kontakt med den ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2001 - 23:53 #5
det skulle nu være serienummeret som er kode .. men hvis ikke så har tdk måske lavet dem om :/
Avatar billede j.robert Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:57 #6
Hov, der er vist sket en fejl???
Avatar billede _nicolai Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:59 #7
Tak for hjælpen begge to. Linket til det andet spørgsmål var nok til at jeg fik det til at fungere. De 7 tal skulle bare skrives da den skrev \"Recovery Mode Timer: 600 S\" efter reset. Og vupti så var der hul igennem !!!! TAK
Avatar billede j.robert Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:59 #8
_nicolai>> Kunne du bruge mit link eller er det en fejl?
Avatar billede j.robert Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:02 #9
Ok, takker for point.
Glad for at kunne hjælpe :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:29 #10
nicolai..........kender du de 6 tal på 5711, jeg er så træt af den opsætning
Avatar billede j.robert Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:40 #11
eric-pedersen>> Det er dit serienummer, der stå på Routeren.

Ellers, så se ovenstående links.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:56 #12
nå ok...... så er det ikke password, men en måde at nulstille password\'et på.
At gøre det på den måde kan jo tydeligt ses, og der vanker nok en lille regning når man afleverer routeren igen så