Avatar billede nekrolai Nybegynder
31. maj 1999 - 09:39 Der er 8 kommentarer

ATI Rage PRo AGP!

jeg har et ATI rage pro kort... og har prøvet win2000 beta 3... den lader til at have driveren til kortet, men skærmen er fuldstændig F*cked....og nej det nytter ikke at installere driveren fra winnt 4.....
Yikes og HjælP!
Avatar billede bliddo Nybegynder
31. maj 1999 - 10:03 #1
Har du prøvet ATI's homepage. Undersøgt om der evt. findes en driver til Win2K? Det kan jo være de i det mindste har en betadriver du kan prøve med.

Hvad mener du i øvrigt med "fuldstændig f*cked..."? Kan du starte op i lave opløsninger?

Har du prøvet at ændre opdaterings hastigheden på skærmen. Til f.eks. 75 Hz. ??
Avatar billede nekrolai Nybegynder
31. maj 1999 - 10:35 #2
der er ikke en meter på ATI's skodhjemmeside...
og jeg kan sagtens starte op i alle mulige opløsninger, men billedet på skærmen er fyldt med en masse skrammel.. det hele ser lidt distorted ud...
Avatar billede bliddo Nybegynder
31. maj 1999 - 10:39 #3
Har du en hårtørrer eller lignende liggende ved siden af??

;-)

Avatar billede nekrolai Nybegynder
31. maj 1999 - 10:41 #4
doooooooooooooooooooooooh
Avatar billede qreg Nybegynder
31. maj 1999 - 21:48 #5
hvilket bundkort har du????
Avatar billede nekrolai Nybegynder
01. juni 1999 - 10:24 #6
et af de dyre med Aladdin chipsettet :)
det virker fint under nt4....
Avatar billede gigy Nybegynder
06. juni 1999 - 20:52 #7
ati sucks køb et  andet f.eks. rivatnt2 ?

ellers geninstaller og sæt opdaterings hastigheden ned
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:34 #8
Har du fået det til at virke nekrolai?