Avatar billede melbolle Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:05 Der er 6 kommentarer

underlig pc

jeg har en kammerat der har en pc.pentium.450.der er begyndt at opføre sig underligtlige pludselig kommer der en fejlmelding som siger der er fejl i registringsdatabasen.og at windows vil rette fejlen
derefter genstarter windows og maskinen virker så igen men så har den fjernet enten netværkskort/grafikdriver er der nogen der har en løsning ville jeg blive glad
Avatar billede hotpop Novice
30. oktober 2001 - 21:08 #1
LUK!
du har dette kørende http://www.eksperten.dk/spm/127661
Avatar billede summer Mester
30. oktober 2001 - 23:15 #2
Da du er ny, ved du nok ikke hvad hotpop mener med LUK. Tryk på svar > Udfør > accepter så selv, så er der lukket.
Avatar billede axelc Nybegynder
01. november 2001 - 15:35 #3
hvordan lukker jeg
Avatar billede summer Mester
01. november 2001 - 16:25 #4
Det var melbolle der skulle gøre det og ikke dig axelc. melbolle, du kan stadig gøre som jeg skrev, men afvis axelc\'s svar
Avatar billede axelc Nybegynder
01. november 2001 - 23:18 #5
¨hh
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:04 #6
Luk please!