Avatar billede neo-art Nybegynder
30. oktober 2001 - 18:59 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Windows mangler bi-di.386 fil ????

Når jeg starter mit windows fortæller den at den mangler en enhedsfil i registrerings databasen som hedder bi-di.386  hvad betyder dette???
windows kan godt starte hvis man vælger at ignorere denne besked og virker derefter uden problemmer!!  hva gør jeg????
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:02 #1
Jeg mener den hører til en printer driver.

Men du kan fjerne den i system.ini
Start - Kør > Sysedit  Kig under [386enh] og sæt et \';\' foran linien.
Avatar billede neo-art Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:05 #2
ka du uddybe det lidt???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2001 - 19:06 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2001 - 19:08 #4
Hmm. Den nævnes også her:

http://www.brother.com/eu-printer/faq/1050-w95.html

Har du oplevet nogen problemer? (Print?)
Hvilken printer har du?
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:08 #5
Hvad vil du præcist havde uddybet?
Avatar billede neo-art Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:10 #6
ole: HP 820 cxi  makse: hvordan jeg kommer af med den!! kan du beskrive lidt mere !
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:16 #7
Yup.
- Tryk Start - Kør > Skriv Sysedit
- Vælg System.ini vinduet.
- Gå ned til [386enh] sektionen.
- Find linien hvor bi-di.386 står, og skriv et \';\' (semikolon) foran.
- Luk og gem og genstart.
Avatar billede neo-art Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:17 #8
gracias!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2001 - 19:18 #9
Hmm - hvis fejlmeldingen går ud på, at filen mangler, så prøv at kopiere:
http://www.compupartner.dk/drivers/Printer/brother/820/BI-DI.386

til dit windows katalog.
Du kan også prøve at søge på din PC, og se om filen skulle ligge der.

Men hvis den mangler i Registrerings databasen, kunne det være en henvisning til filen der er forkert.

Kør \"Regedit\", og søg efter bi-di.386. Kopier derefter filen derhen, som stien peger.
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:21 #10
Ja, hvis den ikke står i System.ini så søg efter den i Reg.basen som ole skriver.