Avatar billede drh Nybegynder
30. oktober 2001 - 18:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Skolehjælp

Er der ikke nogle af jer der gider at hjælpe mig med en 2. års opgave. Opgaven skal handle om ekspressionisme eller surrealisme eller nazisme.

Så er der nogle af jer, som har en opgave liggende på harddisken......siger i lige til :o)
Avatar billede jokn Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:03 #1
www.studienet.dk
www.ph4.dk

der ligger sikkert nogen...
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:04 #2
Prøv evt. at lig et indlæg på www.ph4.dk ( http://212.242.55.170/ph4/index.php3?page=forum ) ..der er trodsalt den målgruppe du søger hjælp fra ;-D
Avatar billede drh Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:11 #3
Jeg har prøvet det men det hjælper ik særlig meget desværre...

Er der ik nogen af jer som har en stil liggende?

PS: kom endlig med flere links
Avatar billede bosse88 Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:12 #4
Skole opgaver, hhmmmm sagde din lærer ikke at det var din opgave og dit job at lave den ????

Du er sku da ikke klogere hvis du får f. eks 9 for en stil du ikke selv har skrevet! Du er faktisk dummere end den person der kun skriver sit navn på papiret og får 03 !!!

Hvis du selv mener at du har hjerneceller så vis det da ved at lave din egen opgave....
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:14 #5
jeg har en om nazisme .. den er bare på papir og lavet i 9.klasse :-/

Interesseret så kan jeg scanne den ind på computeren mod noget reklame hvis du har en webside/ eller flere point ?
Avatar billede g-and Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:17 #6
Til bosse88

HJÆLP i stedet for at svine personen til......det var ikke det han bad om :o/

Og hvis du ikke kan........så lad være med at kommentere noget!!!  :o}
Avatar billede kludedukken Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:55 #7
drh > Har en om HC.Andersens forfattertype !
den opfylder ikke dine betingelser men jeg fik 10 for den.
Avatar billede drh Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:40 #8
kludedukken > det er flinkt af dig, men det har jeg ik brug....skriv endlig hvis du kommer i tanke om noget
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:43 #9
Hvad er det reelt du skal skrive om - man kan ikke bare skrive om ekspressionisme, nazisme eller surrealisme. Det er meget uspecifikt. Prøv at konkretisere det - jeg vil gerne hjælpe dig, men jeg vil ikke lave dig en færdig opgave.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:57 #10
g-and: Jeg er enig med dig i, at man ikke skal svine en person til, men er ellers enig med bosse88. Du bør selv lave din opgave. Det er ikke svært idag. Du skal jo ikke engang på biblioteket. Jeg anbefaler nazisme, da der sandsyneligvis er mere information til rådighed på nettet. Er emnet bare sådan nazisme er det nok en ide at skrive om et konkret fænomen (e.g. neo-nazisme), en begivenhed (e.g. den spanske borgerkrig, 1936) eller et specifikt aspekt (e.g. nazisme og det ariske ideal). Ellers drukner du bare i information.
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:11 #11
Der er nu ellers kød nok på både surrealismen og ekspressionismen. Eksempelvis kunne man skrive lidt om hvordan ekspressionisterne vandt frem i Danmark, og deres inspirationskilder.

Mht nazismen kunne man sagtens skrive om hitlers magtovertagelse i starten af 30\'erne. Hvordan de konservative gav ham frie hænder og lod ham være diktator, uden problemer.

Der er mange sjove ting, men eet er sikkert, du får nok ikke din opgave skrevet...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede djensen Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:35 #12

Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:47 #13
dumdum: Enig. Jeg fokuserede på nazisme da det er overordentligt let at finde temmelig gennemarbejdede homepages om nazisme og det lød ikke lige til at drh elsker turen ned til biblioteket. Og så er jeg naturvidenskabelig til fingerspidserne.