Avatar billede ciga32 Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Remote Control

Hej jeg skal bruge en reservedels tegning eller manual til min fjernbetjæning som er en
SONY RM-862
Avatar billede isl19960 Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:21 #1
Spørgsmål må kun oprettes EEN gang...

http://www.eksperten.dk/spm/127530
Avatar billede cosmique_sugar Nybegynder
01. november 2001 - 13:12 #2
hvad er det for et apparat du skal bruge den til.. så finder jeg et diagram og muligvis en manual til dig
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 13:18 #3
isl19960 - det andet er jo totalt fejlplaceret - giv dog folk en chance.
Men ciga32 du skal altså lige lukke det andet spørgsmål (lav selv et svar og accepter det)

Avatar billede cosmique_sugar Nybegynder
01. november 2001 - 13:29 #4
umiddelbart kan jeg kun finde frem til et sted hvor de tilbyder at fremsende enten CD-ROM med det hele eller en kopi pr. post... priserne er dog lidt skumle.. 15$ for CD-ROM og 20$ for kopi..
er det nu det du beslutter dig for kan de rekvireres på:
Mauritron Technical Services (UK).
8 Cherry Tree Road, Chinnor, Oxfordshire, OX39 4QY, United Kingdom