Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Resæt lortet

Hejsa

Der jeg ville ændre brugernavnet på Root gik der noget gal... og nu kan jeg ikke logge ind som root, men kun som INGENTING, og der har jeg ikke adgang til andet end test.. og det er ikke videre fedt..

Kan man resete MY Sql, på mandrake 8.1 system
Avatar billede disky Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:53 #1
kopier dine data filer, og geninstaller kopier derefter data tilbage, bortset fra de filer der hedder noget der starter med mysql
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:54 #2
jeg har ikke noget data på den, men der er vildt mange andre rpm pakker som kræves af den...
Avatar billede disky Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:54 #3
bare geninstaller så
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:57 #4
nej, gider ikke til at formatere om.. har sat så fandens meget op på den server, at jeg ikke ved hvor tingende ligger henne :o)
Avatar billede disky Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:04 #5
installer MYSQL igen ikke mandrake
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:04 #6
jeg kunne ikke geninstallere mysql uden at fjerne, div pakker først.. så dem skal jeg lige havde fundet på de par cdrommer først...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:06 #7
ændre brugernavn på root? øh... hvorfor dog?
Avatar billede defrost Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:23 #8