Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort skal jeg købe?

Jeg har kigget lidt på grafikkort til min efterhånden 3 år gamle 400mhz PCer, det ser ud til at der hvor grafikkortet skal sidde er for lidt plads, altså de nye grafikkort er for lange? Hvilket måske tyder på indkøb at nyt motherbroad eller ældre grafikkort. Jeg har forresten et meget tyndt indbygget grafikkort i den nu.
Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:54 #1
Det skal siges at der ikke er særlig mange penge at købe ind for.
Avatar billede kvik Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:24 #2
Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:36 #3
Har prøvet.
Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:38 #4
Det er der jeg så at grafikkortne så for lange ud.
Avatar billede safri2 Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:13 #5
Så køb dog et nyt kabinet, har du andet valg???
Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:15 #6
Slap af!!
Avatar billede safri2 Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:19 #7
...men du kunne jo også prøve at kigge her http://www.demoshop.dk/ efter ældre grafikkort, der er dog ingen billeder men du kan jo spørge Zitech om du må se kortet før du køber dem.
Avatar billede safri2 Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:23 #8
dem = det
Avatar billede damski Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:40 #9
Ok, det er åbenbart det eneste man kan prøve på, tak.
Avatar billede solver Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:16 #10
Hvis du leder efter et GeForce 2 kort. Så kan der købes nogle billige versioner på www.PRC-DATA.dk.

Dette kort kan købes for ca. 600 kroner.
Husk at du altid har to ugers returret ved køb på internettet, du kan derfor returnere kortet, hvis der ikke er plads nok til det i din computer.
Vær dog opmærksom på, at nogle selskaber kræver, at den skal være i origial embalage.
Avatar billede safri2 Nybegynder
01. november 2001 - 19:44 #11
takker for points :o)