Avatar billede alkoholger Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pc\'ens opstart

Hvad sker der fra jeg tænder min computer til den er i windows..
Avatar billede kf Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:19 #1
Er du ved at lave en opgave til skolen, eller sådan noget???
Avatar billede alkoholger Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:21 #2
Ja.. og kunne godt bruge lidt ekspert hjælp.. det eneste jeg har fundet er : Når en maskine starter op, gennemløber den allerførst en test. Derefter kører den et program, der kontrollerer og tilkobler de eksterne enheder, der er tilsluttet maskinen: diskettedrev, harddisk osv. Dette program ligger i BIOS, der er en slags hukommelses-lager, der er fastlåst, så der ikke kan skrives i det - der er derfor INGEN virus, der kan angribe BIOS\'en!  Når det er sket, henter den nødvendige oplysninger om de tilsluttede enheder og deres opsætninger fra CMOS\'en.
Avatar billede jefa Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:22 #3
Avatar billede jefa Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:23 #4
Avatar billede alkoholger Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:24 #5
Til jefa takker .... :o)
Avatar billede jefa Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:27 #6
Det var så lidt.
Avatar billede alkoholger Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:28 #7
Andre links ?? :o)
Avatar billede handmade Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:31 #8
Avatar billede alkoholger Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:34 #9
Fede links....... :o)
Avatar billede amyand Nybegynder
06. november 2001 - 18:06 #10
Hallo Alkoholger, eller hvad pokker du nu hedder.... du ved jo nok at man på handelsskolen laver sine opgaver selv, og specielt på A niveau i IT :)) hey hey do...