Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:15 Der er 3 kommentarer

Streame en fil til brugeren

Jeg skal streame en fil til brugeren og har forsøgt mig med ASPUpload-komponenten og ADODB.Stream både fra en fysisk fil på disken og fra en database.

Brugerens download af disse filer er meget ustabilt og fejler ca. 50% af gangene. Ligger jeg filerne normalt på disken og lader ham downloade dem herfra er der naturligvis ingen problemer.

Desværre er jeg nød til at streame filerne, da jeg skal kunne styre hvem der kan downloade filerne og hvornår, så jeg vil gerne høre om andre har oplevet samme problemer med ustabilitet ved streaming og om nogen har evt. løsningsforslag?

Det skal lige siges, at filerne vi snakker om er på mellem 20 og 50 Mb.
Avatar billede mstitdk Novice
07. april 2007 - 13:41 #1
hmmm er det ikke fordi at din host har lavet sådan du ikke kan streame der fra...?
Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
07. april 2007 - 22:18 #2
Hejsa... du har svaret på et spørgsmål der er 6 år gammelt. Jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske problemstillingen og det gør så heller ikke så meget mere, hvor ASP for alvor er blevet sendt på pension... :o)
Avatar billede mstitdk Novice
07. april 2007 - 23:01 #3
hehe oki... hmm ja... der stod ikke nogen dato på...