Avatar billede annalise Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Titteltekst i access database

Jeg ved, at det er nemt at udskifte navnet øverst i \"den blå linje\" ved siden af access nøglen i et program udviklet i access - jeg har bare lige glemt, hvordan man gør - Kan nogen hjælpe mig ?
30. oktober 2001 - 09:59 #1
Funktioner->Start
Avatar billede horus Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:05 #2
Du er om dig idag, Thomas :-)

Vi andre har jo ikke en jordisk chance :-)

Står alt vel til ?

Hygge,

Horus
www.HuskDet.Nu - så glemmer du aldrig...

Avatar billede horus Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:06 #3
Thomas, du kan vel ikke hjælpe mig med:

http://www.eksperten.dk/spm/127347

30. oktober 2001 - 10:29 #4
Heeey Horus, gamle kriger :o)

Long time no see!

Hvad mener du med at jeg er \"om mig idag\"? Der sker jo intet...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din fax/mail-service. Det lyder smart, men jeg har ikke hørt om det før.

Skulle du ikke tage at være lidt mere aktiv her? Vi savner dine kvalificerede svar!

/Thomas
Avatar billede horus Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:59 #5
Jeg har været inde for at svare på HELE TO spg. i dag - men gær hvem der allerede havde svaret ??? YEP - DIG :-)

Har haft lidt travlt på det sidste, så det bliver desværre kun til \"overvågning\" af eksperten for tiden :-)

Ja, det er skide smart det med faxen og der findes en del amerikanske og engelske tjenester - men det er jo ikke så fedt at jeg skal fortælle folk at de skal sende en fax til england eller usa hvis de vil sende en fax til mig.....

Hygge

Horus