Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Christian i Katapult

\"Det fedtede pandehår\" Christian risikerer at komme i katapult i morgen. Lytterne kan stemme om han skal deltage på http://www.dr.dk/p3/katapult/toptre.htm
Hvis jeg skal høre på den puffter imorgen koster det en sygedag. Plz red mig.
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:25 #1
havd er spørgsmålet, og hvad har det med IT at gøre???

Luk venligst spørgsmålet.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:25 #2
har stemt
et STOOORT NEJ!!!!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:30 #3
Hvad det har med IT at gøre? Hele branchen bliver håbløst uproduktiv i morgen, hvis der ikke bliver gjort noget. Besides siger \"Fri debat\" dig noget? Du kan jo anmelde mig.
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. oktober 2001 - 01:06 #4
\"Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål\"

Nope anmelder ikke, vidergiver bare budskabet.
Der er chat steder til den slags.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. oktober 2001 - 01:29 #5
Touché.
Men seriøst. Prøv at kigge lidt på titlerne í fri debat. Alt ligefra matematik afleveringer til techno playlists.
Der er chats til stort set alting ikke sandt?
Avatar billede =maddog= Nybegynder
13. januar 2002 - 02:36 #6
ups. undskylder.
Avatar billede nhs Nybegynder
26. april 2003 - 00:45 #7
tsocm >>> Fej lige foran din egen dør ikke.

Hvad med dit eget spm omkring kaffe ???? >> http://www.eksperten.dk/spm/165563

Hvad er det lige kaffe har med IT at gøre ???

/nhs