Avatar billede wormie Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kabler mellem DVD afspiller og TV

Er der forskel på at bruge SCART eller sådan et gult kabel fra phono
udgangen til scart indgange på fjernsynet?

Min afspiller er en panasonic dvd-rv36 der er nogen der snakker noget om at den har RGB via scart
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 22:57 #1
SCART > SCART giver en lidt bedre billedkvalitet end Composite (det du kalder phono) > SCART
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 22:58 #2
Dit TV skal også understøtte RGB for at du kan drage fordel af afspillerens RGB udgang..Men du kan fint benytte SCART alligevel..
Avatar billede wormie Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:06 #3
Det tror jeg ikke det har, men dvs. nogle tv understøtter RGB via scart?