Avatar billede scoop-o Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:59 Der er 4 kommentarer

Driver til Skærmkort

Hvor finder jeg en universal driver til windows ... der kan ændre opløsningen til 320x240 ?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
29. oktober 2001 - 22:05 #1
det tror jeg ikke findes mere så skal du næsten være heldig hvis der er en der har en liggene
Avatar billede makse Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:31 #2
Prøv QuickRes.
Link: http://www.voodoofiles.com/1
Avatar billede scoop-o Nybegynder
20. november 2001 - 02:38 #3
det virker ikke...
Avatar billede zetrograde Nybegynder
06. december 2001 - 19:45 #4
Prøv denne side:

www.drivershq.com

De har næsten alt, men du skal helst vide hvilket grafikkort du har.

Men ellers mener jeg at Windows selv har en standard driver til et grafikkort, så den kan komme ned i så lav en opløsning som du søger. Grafikkortet kommer dog nok til at køre med 16 eller 8 farver. Men det må du leve med.