Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:02 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

PHP-Bog

Jeg vil gerne finde en net PHP-bog.

Kan du hjælpe???? :(

Altså det skal være en bog som jeg læser via internettet..
Avatar billede nikor Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:03 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 20:04 #2
Nærigpind :P

www.php.net sammen med www.mysql.com

Vil anbefale at betale for viden, det er som regel det mest gennemarbejdede..folk har en \"kedelig\" tendens til at gøre mere ud af deres arbejde når de får penge for det :)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 20:04 #3
nikor ;)
Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:06 #4
nikor det skal være en bog hvor jeg bladre i siderne!
Avatar billede wize Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:07 #5
der er også gode eksempler på www.mbn.dk
De er danske.
Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:07 #6
el barto jeg ved det man jeg skal føre lige komme igang for at se om det er noget for mig!
Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:09 #7
Det skal være en slags bog ikker hvor der står tig jeg kan ikke en skid om php
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 20:09 #8
Så køb \"Start på PHP\" til 69 kr fra www.idg.dk eller find den i boghandlen.

Ikke nogen dyb bog, men til 69 kr. er den det rigeligt værd hvis du er i tvivl om det er noget du magter.
Avatar billede nikor Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:09 #9
som købe eller download?

el_barto: det var kort men præcist :P
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:14 #10
Jeg har spurgt om nøjatigt det samme (med samme overskrift =)

http://www.eksperten.dk/spm/126540
Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:14 #11
jeg gider ikke til at bruge mine penge på det hvis det ikke er noget for mig men kender i ikke sted hvor man kan læse en php bog påå internettet???
Avatar billede nikor Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:16 #12
du vil bladre i siderne men ikke købe en bog ?
mig ikke forstå....
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:20 #13
Jeg begyndte på php i fredags. Der er det værd. Jeg har selv codet asp i over et år -> det sutter i forhold.
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:21 #14
søk etter dokument i et eller annet peer2peer prog... (har ikke lov å si hvilket kanskje.. )
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:35 #15
Prøv på razor.dk, her er lidt om begyndelse på php samt mysql, som man ikke kommer uden om.

Derudover kan jeg også anbefale php.dk og den tilhørende IRC-kanal @qnet: #php.dk
Avatar billede jim Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:49 #16
Jeg er ikke tilfres med jeres svar. Jeg tror bare det er mig der er lidt dårlig!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:52 #17
hm... det du leder efter er altså en e-book udgave af bøger.... ey?