Avatar billede zux Nybegynder
04. marts 2000 - 11:24 Der er 5 kommentarer

Learn PERL

I want to learn PERL, but don't know how. Do you know about any good books in English with CD-ROM with examples e.t.c? It must be easy, so a newbie can understand. I only manage HTML and JavaScript from before...
Avatar billede backdrop Nybegynder
04. marts 2000 - 19:05 #1
Here you will find a great list of Toturials and exampels howto learn/create perl scripts.

http://cgi.resourceindex.com/Documentation/
Avatar billede backdrop Nybegynder
04. marts 2000 - 19:07 #2
And about the CD-ROM goto www.amazon.com and search for books about PERL, there are some containing a CDROM also.
Avatar billede zux Nybegynder
04. marts 2000 - 19:19 #3
Do you know PERL?
Avatar billede ask Nybegynder
14. marts 2000 - 23:58 #4
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juni 2000 - 08:02 #5
God morgen i Norge.

Have you found the Perl-tutorials you are looking for? Please feel
free to ask again.