Avatar billede fejlbamsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Telnet forbindelse

Ehm... her er så oprettet samme spørgsmål;
Hvordan får man sit program tilat connecte til en http
på samme måde som telnet?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:26 #1
hmm.. er det mig eller er spørgsmålet oprettet 5-10 gange ?!?!... garanteret min forbindelse.. :P
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:28 #2
okey.. ikke noget galt her tror jeg... det må være misbrug det der ??
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:29 #3
Den er oss gal her .... har bedt ham om at lukke med en undskyldning ....
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:30 #4
burde vi ikke anmelde ham for misbrug ? det er da lamt at gøre det der ??
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:33 #5
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fejlbamsen&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0

Enten er det fordi han er meget utålmidig eller osse er han en nar .......
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:34 #6
Mon ikke det er systemet der har lavet en fejl?

fejlbamsen >> Luk alle spørgsmålene pånær ét med en henvisning til det spørgsmål du lader stå åben.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:35 #7
det kunne godt ligne en svar... men jeg ved ikke..
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:36 #8
...ok jeg satser osse på at der er systemet der har lavet en \'dummer\' her .....

Eller han har fået trykket på \"tilbage\" for at oprette igen en masse gange.

Men alligevel er der noget fy fy inde i det da han opretter 2 spørgsmål (mange red.) om samme emne .....

Bare han kommer med en forklaring og en undskyldning, er jeg tilfreds :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. oktober 2001 - 14:39 #9
Måske navnet er et hint til om der er systemet eller hvad det er. Jeg har anmeldt ham, så må admin se på det!
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:42 #10
...jeg ved ikke ... han indrømmer at dette er spm. nummer 2 ......
Så, jo, der kan jo kun være tale om misbrug .......
Er han én af dem der ikke læser reglerne ?? ... han er jo lige oprettet idag ..
Avatar billede fejlbamsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:09 #11
hey stop lige det der.
grunden til der kom så mange var at jeg trykkede på opret spørgsmål men der skete ikke noget... derefter så jegat der kom totalt mange.

sorry gutter
Avatar billede fejlbamsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:13 #12
hmmm jeg vil da gerne fjerne dem. men hvordan?!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. oktober 2001 - 17:32 #13
Luk dem!
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:36 #14
Læg et svar selv og accepter dit eget svar, derved lukker du de spm der er overflødige :)
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. november 2001 - 20:18 #15
skriv selv et svar og tryk accepter