Avatar billede bramsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

For h.... det pis

kamerater!!!! nu er den fandme gal igen.

Når jeg starter mit fs2000 op får jeg en meddelelse om at der er forårsaget fejl i \"ukendt\". #/#%\")(&#%
Jeg får også til tider fejl om fejl i kernel32.

Kan det ikke lade sig gøre at få et rimeligt stabilt system????

Jeg kører WinMe og plejer ikke at have disse prob.  Men stilhed før storm, skal jeg love...

Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:46 #1
Kør win2000... det kører langt mere stabilt.. med mindre din pc ikke er stor nok ;)....

hvilken pc har du ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:51 #2
Hvad har du installeret fornylig?
Avatar billede jefa Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:51 #3
Avatar billede bramsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:55 #4
1 ghz tbird. 256 mb ram og chaintech bundbræt.

Jeg har installeret Counterstrike og omindstalleret fs2000. Ellers af og indstallerer jeg en del add ons til fs2000 som jeg downloader.
Men det bruger jeg et program til og det plejer da at virke.
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:55 #5
Daywalker123>> gik du i top-ti i hedested(for et par år siden sammen med Brian,Kenneth.) jeg håber det er dig jacob. skriv igen her vis det er dig
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:16 #6
uhm.. top-ti i hedested ? nah... ikke mig desværre
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:57 #7
Formater dit windows Drev.