Avatar billede jsc3000 Nybegynder
29. oktober 2001 - 10:58 Der er 4 kommentarer

\"Send til postmodtager\" funktionen i word 97 og outlook98 - HJÆLP

Jeg har lige en lille underlig ting. Jeg har et problem i forbindelse med at skulle bruge send til postmodtager funktionen og outlook98. Når jeg bruger funktionen melder word at der er opstået en fejl også går word ned! 2. og 3. gang .. og derefter virker det fint unde problemer`??? Altså lige indtil man genstarter!

Jeg har prøvet at geninstallere computeren, dog uden held!? Håber nogen kan hjælpe!!
Avatar billede klatten Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:40 #1
Ja, det lyder som en forkert installation af office....har du hele officepakken installeret samtidig, eller er det kun word og outlook?

Klik og opdater dine programmer http://office.microsoft.com/danmark/ProductUpdates/default.aspx
Avatar billede jsc3000 Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:46 #2
Ja .. hele officepakken er installeret på pc\'en!! og det giver ingen mening!? Det burde virke, har også prøvet at geninstallere officepakken, men med samme resultat!
Avatar billede klatten Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:01 #3
Har du opdateret fra Microsoft også?
Avatar billede jsc3000 Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:37 #4
Ja .. også dette og sp2 er installeret. Alt er installeret!