Avatar billede taber Nybegynder
29. oktober 2001 - 10:54 Der er 3 kommentarer

problem

jeg installere et joistik derefter når jeg starter windows op kommer der en dialog box op hvor der står at windoes ikke kan finde installationpakken der er også et problem med at finde driver til yamaha xg 128 voice
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
29. oktober 2001 - 10:58 #1
forkert kategori min ven... men har du de rigtige drivere ??
Avatar billede taber Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:39 #2
hvad katagori skal dette spørmsmål være i
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:41 #3
Spørgsmålet kunne passe pænt i kategorien
  Hardware: Generelt

husk at fortælle hvilken Joystick du prøver at installere.
Hvilket lydkort du prøver at installere den på
og evt hvilken version af windows (95,98,me,xp) du har på PC-en

mvh JakobA