Avatar billede portris Nybegynder
29. oktober 2001 - 08:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Advanced server og en bærbar...

hejsa..
jeg har en bærbar som kører Windows 2000 advanced server og jeg kan ikke gå i \"dvale\" eller Hibernate om man vil.
men i windows 2000 pro. kan jeg...

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
29. oktober 2001 - 08:34 #1
det er heller ikke normalt en server går i dvale ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. oktober 2001 - 08:46 #2
Det er en meget speciel ting at køre Adv. Server på en bærbar.

Jeg ville umiddelbart mene at man ikke kan Hibernate en Adv. Server, da det jo netop er en serverversion.

NanoQ

Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. oktober 2001 - 08:47 #3
Men igen... der havde jeg vist ikke helt ret.

Læs denne artikel:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q266/1/69.ASP

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 11:54 #4
Advance server på bærbar, hmmm jeg kunne forstå hvis du havde valgt Server 2000 blot. Advancer krævrer for at arbejde optimalt , at der er flere server.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 11:54 #5
Jeg vil tro, at problemet derfor ville være løst ved brug af alm server 2000
Avatar billede portris Nybegynder
30. oktober 2001 - 07:33 #6
Okay... men i skal have tak for hjælen anyWay
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 03:16 #7
Hehe.. Du skal da køre med Windows Premium på din bærbare.. (bare lav et eller andet bax med noget Mainboard udvidelse og lign.. Så du kan udnytte op til.. hmm.. 36 cpuere? ;)

Hvad er der at sige? Chicony stinker Bigtime.. -Jeg har heldigvis lige vundet den klagesag jeg kørte.. 15.000kr.. lige ned i foret.. *Ahhhh* :oP

-se om du kan få det for din spand, hva?? hehe
Avatar billede portris Nybegynder
01. november 2001 - 12:10 #8
lol