Avatar billede aller Nybegynder
03. marts 2000 - 14:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PWS er lidt mærkelig

Hmm...

Jeg prøvede at fjerne min pws (den som ligger under add-ons på cd'en), installerede det igen, men jeg får stadigvæk en server-fejl 500 ... Jeg ved ikke hvorfor den kommer, den begyndte efter jeg formaterede mit c-drev, og lagde det hele ind igen, inden da var der ingen problemer.

Håber en eller anden kan hjælpe

Kim.
Avatar billede waerloga Nybegynder
03. marts 2000 - 23:14 #1
Hvad gør du før du får den serverfejl?
Avatar billede aller Nybegynder
04. marts 2000 - 00:05 #2
hmm... før gjorde jeg ingenting, men nu har jeg formateret mit c-drev (igen *sigh*), og nu virker det altså...

men waerloga, siden du var den eneste der begav sig hen til at kommentere eller svare, får du pointene (hvis du lige gider svare :) ...

Kim.
Avatar billede lrj Nybegynder
04. marts 2000 - 00:46 #3
æerhm, har du travlt?

Hvornår giver den dig serverfejlen, og er du sikker på at dine biblioteker er sat korrekt op?
Avatar billede waerloga Nybegynder
05. marts 2000 - 00:52 #4
Okay...tak skal du have Kim  :)

-Kenneth
Avatar billede lrj Nybegynder
05. marts 2000 - 09:29 #5
aller - sådan her får du jo intet ud af eksperten... Vil du have et svar eller ej? Så må du ud med lidt mere informationer - evt ved at svare på hvad jeg spurgte om...
Avatar billede aller Nybegynder
05. marts 2000 - 19:51 #6
Irj: Det plejer ALTID at virker lige efter installationen, denne dang gjorde det ikke.... så jeg behøves sådan set ikke noget svar :)

(hvorfor spurgte du i grunden om jeg har travlt?)

Kim.
Avatar billede lrj Nybegynder
05. marts 2000 - 22:21 #7
Bare fordi du ville give den første der kommenterede spørgsmålet pointene, allerede samme dag som du havde oprettet spørgsmålet. That's all.