Avatar billede robse2000 Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Væk med de pop-ups

Hejsa

Jeg ville lige høre jeres mening ang. hvad der er bedst og mest effektivt til at fjerne de der megairriterende popups. Jeg har hørt om webwasher, men nogle mener at det laver lidt for mange underlige ting på computeren. Hvad mener I?? Hvad er eventuelt bedre??

Robert
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:39 #1
Ret forkert kategori, vælg f.eks. programmer: generelt
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
29. oktober 2001 - 00:09 #2
brug opera-browseren, den er ovenikøbet også hurtig
www.opera.com
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. oktober 2001 - 07:34 #3
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 12:39 #4
Enten kan du bruge den popup stopper, som ligger inde på expertftp\'s ftp servere eller kun kan følge anvisningen på www.wirus112.dk omkring at undgå at gå nimda. Der disabler man script under avanceret internetinstilling, så er det slut med popup også.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede g-and Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:17 #5
Prøv popupkiller det er et udmærket produkt. Du kan downloade P.U.K på hjemmesiden her: www.popupkiller.com

G-and
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:42 #6
-Kharder-

Dit www.Wirus112.dk virker vidst ikke lige hva! \"G\" prøv www.virus112.dk istedet! ;)

-*Venlig Reminder*-

-Sanded-

Avatar billede robse2000 Nybegynder
30. november 2001 - 22:43 #7
Tjaah, jeg har prøvet et par af de nævnte her på siden, og jeg har stadig ikke fundet noget der virker. Enten så smadrer de alle pop-ups også dem man skal bruge eller så slår de ikke nogen pop-ups ned...træls.
Desværre, point tilbage til mig selv igen.

Robert
Avatar billede robse2000 Nybegynder
30. november 2001 - 22:43 #8
Men ellers tak for hjælpen allesammen