Avatar billede static5k Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech QuickCam Express

Er der nogen der kan komme med et billede fra et Logitech QuickCam Express så jeg kan se kvaliteten ?

Kunne også godt tænke mig at vide hvordan kvaliteten ville blive på www.spotlife.com f.eks. ?

//Static5k
Avatar billede cliche Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:14 #1
http://www.cliche.dk/1.jpg  taget med et quickcam
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:19 #2
Kvaliteten er ikke den bedste.
Det er udemærket at starte på hvis man ikke ved om det er noget man vil bruge fremover.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:20 #3
Lysfølsomheden er meget dårlig glemte jeg lige at sige.
Avatar billede excoder Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:21 #4
static5k> underligt nok er QuickCam Express noget af det dårligeste der er kommet fra Logitech. Jeg vil råde dig til at købe et andet. Har selv et AverMedia Cam, og det er langt bedre, både mht. til lysfølsomhed og kvalitetet generalt, selv om det som nyt kun kostede 199.- på et netaktion
Avatar billede cliche Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:29 #5
Køb et phillips, kan godt være det koster 400 kr. men det er den bedste kvalitet du kan finde.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:31 #6
Enig med excoder, jeg har selv et quickcam express og jeg ville kun se om det var noget før jeg investerede i et bedre.
Kort sagt, \"It sucks\"
Avatar billede excoder Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:35 #7