Avatar billede hans17 Nybegynder
03. marts 2000 - 12:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kryptering

Hej Eksperter

Jeg skal bruge et script det kan kryptere tekst til underlige tegn og fra de underlige tegn til text.

Hilsen Hans 17
Avatar billede jumper Nybegynder
04. marts 2000 - 15:02 #1
Kig på

http://siams.com/root/products/ahp/packer.htm

Den kan pakke både Javascript og HTML.

/Thor
Avatar billede hans17 Nybegynder
05. marts 2000 - 13:28 #2
Det hjælper mig ikke, den skal kunn gøre det med en input, altså scriptet jeg søger.
Avatar billede jumper Nybegynder
05. marts 2000 - 13:30 #3
Det kan den da også?!?

Gaber du ikke over lidt for meget, siden du ikke kan ændre den til det?

/Thor
Avatar billede hans17 Nybegynder
08. marts 2000 - 18:04 #4
Jumper, den koster jo penge.
Avatar billede jumper Nybegynder
09. marts 2000 - 14:04 #5
Hans17, det gør den fordi den er godt lavet og reelt pakker teksten med zip og lzh kryptering.

En gratis, men knap så god, er JMyth, http://www.geocities.com/SiliconValley/Vista/5233/jmyth.htm

Den pakker ikke teksten med en algoritme.

/Thor