Avatar billede poffe Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slippe ud ag frames

Hej derude.

Lang beskrivelse:
Jeg har lavet et shopping system som bassere på noget JavaScript. Selve \"cokkie delen\" ligger i et frame for sig (Måske lidt usmart mennnn). Da jeg skal have dankort på siden, ønsker jeg at gøre så mine kunder indtaster kortnummer mm i en secureZone. Når jeg hopper over i denne kunne jeg egenlig godt tænke mig at hoppe ud af denne frame struktur så den lille hængelås kommer til syne.

Kort beskrivelse:
Hvordan hopper man ud af et frame via en Sumit knap.

Mvh
Thomas Pedersen
DVD-Centrum
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:53 #1
<form    ...  target=\"_top\">

men du mister så varekurvens data, det ved du godt ikke?

mvh JakobA
Avatar billede poffe Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:59 #2
Det gør heller ikke noget. Takker mange gange. Tester lige så vender jeg tilbage.
Avatar billede poffe Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:05 #3
Fedt det virker :) Takker