Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. oktober 2001 - 15:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

cs server på SuSe linux.

Jeg er ved at opstille en lille cs server (1.4 Ghz 380 mb ram) med SuSe linux..... er der mon nogen der har gjort det før, og som kunne tænke sig at give mig en lille guide :)
det duer ikke med links da min xsetup åbenbart er gået lidt i kludder - experten er det eneste der er tydeligt nok til at jeg kan læse det. men det er jo egentligt også ligemeget så snart jeg har fået den til at køre piller jeg skærmen fra alligevel....
så for at opsummere :
hvilke filer skal jeg bruge ? (direkte links)
hvordan gør jeg ?

//*Jelzin101
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. oktober 2001 - 18:11 #1
hmmm sover alle *nix folk????
pts er nu 32
Avatar billede seider Nybegynder
29. oktober 2001 - 00:57 #2
RTFM
Avatar billede arnbak Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:56 #3
Næ men den er her guiden, så vil jeg lige råde dig til at skifte til Debian. Da den rykker som server.. ja da også som workstation

http://www.counter-strike.dk/artikler.asp?ID=11
Avatar billede arnbak Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:56 #4
Avatar billede arnbak Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:56 #5
Ehm hov ?? :-|
Avatar billede arnbak Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:57 #6
Dog er guiden skrevet til Redhad og Mandrake, så den burde virke til SuSe
Avatar billede steffenhansen Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:18 #7
Hvis du ikke for det til at virke har jeg skrevet en lille guide til mig selv, om hvordan man hurtigt downloader alle filer med wget og sætter serveren op...

Serveren er så en CS med punkbuster og adminmod m. mysql support...

Og så lidt om screen og phpmyadmin...

Men du kan bare lige sige til hvis du ikke får det andet til at virke, eller hvis du er interreseret i de andre ting her.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. oktober 2001 - 16:56 #8
for nu at tage det fra en ende af..... (mit inet har været nede et par dage....)

Seider>> før du siger rtfq  -read the f**** question.....

arnbak>> jeg prøver, og vender tilbage om 1-2 dage

steffenhansen>> lyder fint, gider du sende den til admin@litteratur.f2s.com ?

//*Jelzin101
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. november 2001 - 18:59 #9
hovsa det sp. havde jeg glemt alt om :)

steffenhansen hørte jeg ikke mere fra.

så pts til arnbak :)
Avatar billede steffenhansen Nybegynder
25. november 2001 - 22:02 #10
jelzin101: hovsa det spørgsmål havde JEG også glemt alt om :):) sorry for det....

Med hensyn til den guide så har jeg slettet den men jeg kan lige få skrevet en ny, den er god at have i baghånden...

jeg prøver om jeg kan huske det den her gang :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. november 2001 - 17:17 #11
:)