Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konkurrence, vind reklame plads.....

Nu kan vinde reklame plads på phpbuilder.dk klik ind på siden for at se hvordan du gøre www.phpbuilder.dk/konkurrence
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:50 #1
Når du ikke har et spørgsmål så lad være med at forurene forummet.
PS: Du har lige sikret dig at jeg ikke vil bruge det websted.

mvh JakobA
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:51 #2
Så lad vær...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:00 #3
Du måtte ikke på builder og du må heller ikke her! Gør os andre den tjeneste at lade være med at spamme flere steder!
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:00 #4
Har set et lignende indlæg på Builder.,

Et banner på en side i 2 uger, der har 62besøgende om dagen? Det var ikke meget, så kan det jo være at man får alt fra 100 til 3000 bannerfremvisninger.
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:09 #5
Det var ikke mig der skrev den på builder.dk Men hvis alle skal være negative så EOD