Avatar billede lumback Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:46 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Billige Mobiltelefoner

Hej,

Jeg så engang i fjernsynet at et på nettet kunne man få en nokia 3210 for 75kr. med abo. Jeg har søgt og søgt men hidtil ikke kunne finde nogle hjemmesider med samme tilbud.
Spørgsmålet lyder: Kender du en side med gode tilbud på mobiltelefoner, med eller uden abo.?

tak
Lumback
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:48 #1
Køb da hellere en nokia 3310 til 199 ;)

http://www.wannasave.dk/telefoni/tilbud/Nokia_3310/
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:48 #2
Avatar billede webwally Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:49 #3
Det er muligt... du kunne på et tidspunkt også få 3310 for 100,- i Fona eller lign. mener jeg! Ikke helt sikker på hvor det var, men så er det altid herre-nederen abo. så jeg vil anbefale at give lidt extra og så få et meget bedre abo. med!
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:49 #4
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:54 #5
60 point = svært spørgsmål.

101 point for links er for meget.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:54 #6
http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Nokia&showmodel=3210

Det er billigere at købe den 3310 jeg linker til ;)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:57 #7
dumdum>>
60 point = svært
101 point = Hvis man har lyst til det.
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. oktober 2001 - 11:01 #8
apollo69>> En pointinflation kan ikke forsvares - endnu er der så vidt vides ikke nogen der er stødt på holdbare argumenter for en inflation der nedskriver pointenes værdig.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2001 - 11:02 #9
pointenes værdi???
Det er POINT, ikke $$$$
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 11:17 #10
er enig med dumdum, undtagen når vi snakker freelance opgaver
Avatar billede lumback Nybegynder
28. oktober 2001 - 11:33 #11
man hører sjældent folk brokke sig over at få for mange point :)
Jeg har kigget lidt på de forskellige links. Og jeg tror at at Nokia 8210 er den rigtige phone for me. SÅ:
Den der finder det billigste tilbud på en Nokia 8210 med eller uden abo. Får flest point! Det billigste jeg har set indtil vidre var vist nok 1495,00 kr. Det må kunne gøres bedre!

Lumback
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. oktober 2001 - 11:36 #12
apollo69>> Rigtigt! Men eftersom eksperten.dk tilbyder muligheden for at man kan lægge sit CV op på siden, og dermed vise hvad man kan med computere, kan det kun give et forkert billede hvis der er pointinflation. Så stadig ingen gode argumenter for for mange points.
lecter>> Freelance bør betales med DKR -> kig eventuelt på www.sharksforum.com

www.fotx.net/dumdum