Avatar billede ainslow Nybegynder
28. oktober 2001 - 00:59 Der er 4 kommentarer

leder efter bedste version af cubase

jeg søger den bedste version af cubase i den blå avis hvilken version skal jeg lede efter og hvilket fordele er der ved de forskellige versioner
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 12:42 #1
Som regel er den nyeste version den bedste, da kendte fejl som regel er rettet + der er flere funktioner.
Avatar billede ainslow Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:45 #2
det ved jeg men jeg leder efter en version i den blå avis men hvis jeg finder nuendo i den blå avis vil jeg da være tilfreds men kender du en lidt ældre version der er god
Avatar billede ainslow Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:45 #3
ikke så gammel bare lidt billigere
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:53 #4
Lukker du snart spørgsmålet?