Avatar billede mora Nybegynder
02. marts 2000 - 20:29 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

DSC - friservice.dk

Kom med jeres meninger på siden, hvad kan være bedre, hvordan?

points afgøres senere efter svarets værdighed.

~MORA~
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 22:45 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 22:49 #2
Design: En anderledes navigastionsbar. Ikke værst. Vandmærkert virker dog for kraftigt i sin grå farve.
Navigation: Rimelig kvikt.
Formål: Informations Site er vist dækende.
Karakter 10 på 13
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. marts 2000 - 23:30 #3
Det mener du ikke alvorligt, mora. Den er slet ikke færdig endnu, forsiden, vel?
Avatar billede mora Nybegynder
03. marts 2000 - 07:12 #4
det er http://www.friservice.dk -ja.

Der er nogle sider der ikke er færdige efter opdateringen, og der er ingen banners endnu.

- Men færdig det skulle jeg da mene, den har vist desværre lidt høje systemkrav, mener det er noget med IE4+, 800*600
Avatar billede bromer Nybegynder
03. marts 2000 - 11:44 #5
Hmm, siden er da meget pøæn men langtfra perfekt, der mangler meget, f.eks:

- Dine 2 bannere er ikke særlig gode, de skal laves om. Så ville det også være bedre, hvis du brugte font size 2 istedet for 3 det er bedre.

Når du laver din table med priser så skal overskriften egerne være fed.
Avatar billede mora Nybegynder
03. marts 2000 - 12:00 #6
<boomer>
2 bannere?, dem i toppen? - de er kun midlertidlige.

Font size 2, ville det ikke blive meget svært at læse, anyway - prøver i weekenden.
</boomer>
Tabels bliver rettet.
Avatar billede hans17 Nybegynder
03. marts 2000 - 12:34 #7
Siden er meget pæn.
Men hvad f..... er forskellen på Design og Programmering.
Der står Design bla bla
        Programring blablabla.

Hilsen Hans 17
Avatar billede mora Nybegynder
03. marts 2000 - 17:22 #8
<hans17>
Hvad mener du?
kan du ikke vise hele URL´en?, hvis det er under copyright, er det zane(Jørgen) der har lavet designet af siden, men alt kode(eller det meste) er fremstillet af mig selv, ligesom jeg også vedligeholder sitet.
</hans17>
Avatar billede waerloga Nybegynder
04. marts 2000 - 00:13 #9
Har du testet den i Netscape....siden ser mærkelig ud på min PC med Netscape Navigator v4.7
Avatar billede fico Nybegynder
04. marts 2000 - 10:50 #10
Menuen er meget fed.
Men det med at man skal trykke på krydsen for at en einder menu lukkes, den er dum.
Ellers er det meget fedt.
9@13, hvis krydset bliver fjernet ellers 7@13.

Hans 17 >> Jeg vil give dig delvis ret.
Det lyder underligt det med at den er designet af en men koden er lavet af en anden.

Mora >> At designe en hjemmeside det er at lave koden, grafikken, evt. selv lave scriptne og andre nyttige ting.
Så hvis du har lavet koden er du vel også designeren.
Avatar billede mora Nybegynder
04. marts 2000 - 10:56 #11
Hvad kan evt. erstatte krydset?

Jeg har selv lavet kodenm, ja.

zane har lavet grafik, og layout
Avatar billede dar Nybegynder
04. marts 2000 - 22:10 #12
waerloga>> drop dog netscape. Jeg gider simpelthen ikke tage hensyn til netscapebrugere længere - det er sgu for besværligt.
Avatar billede waerloga Nybegynder
05. marts 2000 - 01:09 #13
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 08:41 #14
Hvad med lige at få den ned i 800x600, der er aligevel spildplads ude i siden?
Avatar billede mora Nybegynder
05. marts 2000 - 10:13 #15
>>>kharder Den er i 800x600 ?
Skal du scroole vertikat?

Ang. netscape: Nej, den virker, som de fleste andre af mine sites, IKKE i netscape IE4+ mener jeg måske IE3+ IKKE NS.

Flot kommentar i henvisningen, men jeg arbejder på en side til folk med en gammel browser, eller netscrab.

http://www.tekst.friservice.dk(lagt fra færdig)
Avatar billede mora Nybegynder
05. marts 2000 - 10:13 #16
;) http:/www.tekst.friservice.dk (langt fra færdig)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 10:29 #17
Det er ikke smart at skulle scroole vertikat. Det er ikke brugervenligt.
Avatar billede mora Nybegynder
05. marts 2000 - 10:37 #18
>>>kharder Skal du ikke kun scroole lodret?

Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 11:29 #19
Lodret er ok, hvis det ikke kan undgåes, men vertikal , kan man godt komme til at overse noget. Nu kan jeg godt se, at det ikke er så stort et problem på  http://www.friservice.dk . Her mener jeg at sidescroll er helt unødvendigt, hvis siten klemmes lidt sammen.
Avatar billede mora Nybegynder
07. marts 2000 - 16:34 #20
Håber det er ok pointfordeling.

- - Tak for hjælpen

~Mora~
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2000 - 22:49 #21
Du må hav været inde og rette på http://www.friservice.dk. Den virker til en karakter på 11 på 13.
Avatar billede mora Nybegynder
08. marts 2000 - 08:00 #22
Jepper, men langt fra komplet endnu ;)