Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Crack

Er der nogle der ved hvor jeg kan hente en crack til FIFA 2000, så jeg ikke behøves at have CD\'en i cd-rom drevet hver gang jeg skal spille
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:16 #1
He, der er vidst en der ikke har løst regler
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:17 #2
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:17 #3
fy-da-føj
Avatar billede coldrayie Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:37 #4
mig bekendt er det da lovligt at benytte cracks?...

så længe man har en licens og sådan?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:41 #5
det er da ikke lovligt at bryde kode i et program, som er lavet til at beskytte det!!!!!!
Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:43 #6
Nåhh takker!!!!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:19 #7
coldrayie> det er ganske ulovligt at benytte cracks. Man modificerer jo deres kode og det må man ikke.
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:25 #8
Eh ...

Ikk lovligt med crax... Du ska bare lade cd\'en sidde i cd-romdrevet, eller hvis du skal bruge cd-romdrevet til noget andet, så køb et nyt, hvor du sætter fifa-cd\'en i, og IKKE bruger den til andet... 8)

...Hey det var da et foreslag til en hjemmelavet crack
Avatar billede rca Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:36 #9