Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lav et tilmeldingsskema

Jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at lave en tilmeldingsskema som dette

http://www.spanielklubben-region3.subnet.dk/frame.htm

den skal sende til min email adr og returner en bekræftelse til den person som udfylder med de 0plysninger som han har har sat ind

Skemaet skal virke inden du få pointene

Her skal skemaet være

http://spanielklubben-region7.webpunkt.dk/tilmeld.htm

min email adr spot@email.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:09 #1
skal det se fuldstændigt sådan ud?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:11 #2
når du er inde under det første link

http://www.spanielklubben-region3.subnet.dk/frame.htm

skal du ind under aktiviteter og så tilmelding for at finde skemaet

Beklager at det ikke var med i første indlæg
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:13 #3
dalbjerg
nej det behøver det sådan set ikke men resultatet jeg og ham det tilmelder komme til i sidste ende skal være det samme.

Avatar billede macbeth Nybegynder
27. oktober 2001 - 22:43 #4
Hvis der er mulighed for at lave det i php vil jeg da gerne gøre det for 400 kr. Det ser jo ud til at du tjener penge på det....
Avatar billede sonne Nybegynder
28. oktober 2001 - 02:05 #5
<FORM method = \"post\" action=\"http://tools.subnet.dk/formmail.pl\">
      <INPUT TYPE=\"hidden\" name=\"recipient\" value=\"din.mail@udbyder.dk\">
        <INPUT TYPE=\"hidden\" name=\"redirect\" value=\"\" http://www.spanielklubben-region7.subnet.dk/thanks.htm\">
      <P ALIGN=left><b>Hunden tilmeldes :</b>
        <CENTER>
              <table border=\"0\" width=\"100%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Hvalpelegestue&nbsp;:</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Hvalpelegestue\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Dressur 1 :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Dressur 1\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Dressur 1, prøve :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" name=\"Dressur 1\" value=\"X\" ></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Dressur 2 :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Dressur 2\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Dressur 2, prøve :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"radio\" name=\"Dressur 2\" value=\"X\" ></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Apporteringsprøve :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Apporteringsprøve\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Agility :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Agility\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Jagttræning&nbsp; :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\" name=\"Jagttræning\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Markprøve, begyndere :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" name=\"Jagttræning\" value=\"X\" ></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">vand/land for begyndere :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" name=\"Jagttræning\" value=\"X\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Skue :</td>
                  <td width=\"80%\">
              <input type=\"radio\" value=\"X\"  name=\"Skue\"><input type=\"text\" name=\"Klasse\" size=\"42\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Andet :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"radio\" name=\"Skue\" value=\"X\"><input type=\"text\" name=\"Andet\" size=\"42\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Dato :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"text\" name=\"Dato\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Stambogsnr :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"text\" name=\"Stambogsnr\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Race :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"text\" name=\"Race\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Køn :</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"text\" name=\"Køn\" size=\"10\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">Hundens stambogsnavn (incl. kennelnavn)</td>
                  <td width=\"80%\"><input type=\"text\" name=\"Stambogsnavn\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Fødselsdag :</td>
                  <td width=\"80%\"> <input type=\"text\" name=\"Fødselsdag\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Far :</td>
                  <td width=\"80%\"> <input type=\"text\" name=\"Far\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Mor :</td>
                  <td width=\"80%\"> <input type=\"text\" name=\"Mor\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Opdrætter :</td>
                  <td width=\"80%\"> <input type=\"text\" name=\"Opdrætter\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Hundens kaldenavn :</td>
                  <td width=\"80%\"> <input type=\"text\" name=\"kaldenavn\" size=\"45\"></td>
                </tr>
                <tr>
                  <td width=\"20%\" align=\"right\">
      Tidligere præmier/ certifikater :</td>
                  <td width=\"80%\"> <textarea rows=\"2\" name=\"præmier\" cols=\"38\"></textarea></td>
                </tr>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                  Ejerens Navn:</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP><DIV ALIGN=LEFT>
                <P ALIGN=LEFT>
                  <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"Navn\" SIZE=\"45\" MAXLENGTH=\"125\"></TD>
              </TR>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                  Adresse:</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=CENTER><DIV ALIGN=LEFT>
                <P ALIGN=LEFT>
                  <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"Addresse\" SIZE=\"45\" MAXLENGTH=\"125\"></TD>
              </TR>
            </CENTER>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <p align=\"right\"><FONT SIZE=\"2\">Postnr</FONT> :</TD>
        <CENTER>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP><INPUT TYPE=TEXT NAME=\"Postnr\" SIZE=\"15\" MAXLENGTH=\"40\"></TD>
              </TR>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                By:</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP><DIV ALIGN=LEFT>
                <P ALIGN=LEFT>
                  <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"By\" SIZE=\"45\" MAXLENGTH=\"125\"></TD>
              </TR>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                Email:</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP><DIV ALIGN=LEFT>
                <P ALIGN=LEFT>
                  <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"Email\" SIZE=\"25\" MAXLENGTH=\"40\"></TD>
              </TR>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                  Telefon:</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP><DIV ALIGN=LEFT>
                <P ALIGN=LEFT>
                  <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"Telefonnr\" SIZE=\"25\" MAXLENGTH=\"40\"></TD>
              </TR>
            </CENTER>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <p align=\"right\">Øvrige meddelser:</TD>
        <CENTER>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP>
                <textarea rows=\"2\" name=\"S1\" cols=\"35\"></textarea></TD>
              </TR>
              <TR>
                <TD WIDTH=\"145\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=RIGHT>
                  &nbsp;</TD>
                <TD WIDTH=\"412\" VALIGN=TOP>
                <P ALIGN=CENTER>
                  <INPUT TYPE=SUBMIT NAME=\"xxSend\" VALUE=\"Submit\"><INPUT TYPE=RESET NAME=\"xxClear\" VALUE=\" Clear \"></TD>
              </TR>
              </TABLE>
            </CENTER></FORM>
Avatar billede sonne Nybegynder
28. oktober 2001 - 02:11 #6
og så må formen ikke ligge på webpunkt, men skal ligge på subnet.

Det kan klares i en frame

Aksel
Avatar billede sonne Nybegynder
28. oktober 2001 - 02:19 #7
sådan ser fejlmeddelelsen ud på det du har liggende på www.webpunkt.dk:

The form attempting to use this script resides at http://spanielklubben-region7.webpunkt.dk/tilmeld.htm, which is not allowed to access the script.

Aksel

Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. oktober 2001 - 05:31 #8
Sonne

Kan det ikke laves så det kan ligge på webpunkt ideen var jo netop at jeg ikke skulle have noget liggende på subnet

Macbeth
Nej jeg få ingenting for at lave siden så jeg vil heller ikke betale kontanter for at få det lavet.
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
28. oktober 2001 - 05:38 #9
Hvis du vil have skemaet til at sende en besked tilbage til en om at man er tilmeldt, skal du have lavet en database (eks. MySQL) ellers kan den jo ikke registrere dig som ny bruger. Hvis det skal ligge på subnet, kan du kun bruge HTML, som ikke kan bruges til noget!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. oktober 2001 - 05:48 #10
det er vist ikke nødvendigt at skulle have en database til dette, så vidt jeg kan se, er det alm. tilmeldinger til arrangementer, det kan laves i en mailform i PHP, det tager bare noget tid at gøre det...
Avatar billede sonne Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:01 #11
hej webdogs.dk

Jeg tror du får et bedre svar ved at henvende dig til webpunkt.

Du kan da sagtens bruge subnet (skjult, hvis dine venner ikke synes det sejt nok) til at have skemaet liggende hos.
jeg skal ikke forsøge at påvirke dig til at bruge subnet, men når der er noget som du kan li\' og det virker - hvorfor så ikke bare bruge det ?
Jeg vil heller ikke nedgøre WebPunkt, jeg kender ikke deres service.

hvis du har problemer med at noget er for fint og andet ikke fint nok, så er det op til dig.
Jeg ville bare som ekspertbruger bare give dig råd og vejledning omkring det at få et \"tilmeldingsskema som dette på subnet\"
Derfor er mit svar, også med baggrund i din bemærkning til Macbeth, tænkt som en nem og billig løsning på din opgave.

Held og lykke med dit tilmeldingsskema
Aksel

Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
21. november 2001 - 13:03 #12
lukket da jeg ikke har fået det jeg søgte
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
21. november 2001 - 13:05 #13
test