Avatar billede hpte Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike

Hej

Kan man ændre sit WON-ID (tror jeg nok det hedder). Og hvis man kan hvordan?
Avatar billede koxzi Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:12 #1
Man kan ik bare ændre sit wonid, dit wonid høre til din CD key, så hvis du vil ændre dit WONID kræver det hatr du har en ny CD key, hvis du har en ny cd key skal du skifte den sådan her :

går ned i START>KØR>(skriv)regedit>(vælg)HK_current_user>(vælg)Software>(vælg)Valve>(vælg)Halflife>(vælg)setings>find filen som hedder \"KEY\" dobbelt klik på den... der står et tal, og det er din CDkey, slet hvad der står og skiv den nye ind !! UDEN - (bindestreg)

//KoXzI
Avatar billede koxzi Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:13 #2
Og når du har gjort det, er dit WONID automatisk ændret =)
Avatar billede goldduck Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:39 #3
Er du blevet bannet eller sådan noget???

Du kan bare hente et program fra nettet, som automatisk spytter et random key ud som du kan bruge. Det virker fint nok =)
Avatar billede hpte Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:08 #4
goldduck ->Ja, jeg er blevet bannet :( . Hvor henter man dette program?
Avatar billede goldduck Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:45 #5
Bare søg på yahoo.com

Keyword : prøv med HL Key eller sådan noget

/g0ldDuCk
Avatar billede hpte Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:29 #6
Goldduck ->Er det ulovligt?
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:39 #7
hpte > Yepper =P

Hvis det skulle være lovligt skulle du købe spillet igen... eller rettere sagt, 300 kr. smidt ud... dumt.

/g0ldDuCk