Avatar billede sure Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:47 Der er 6 kommentarer

HJÆLLP

ok, nu har jeg et proggy til at optage Lpere med, jeg kan høre musiken fra LPern i  COmputer højtalerene dog skal der skrues helt op... =(, men den vil ik optage noget som helst ??? pliz help... det er sq meget vigtigt =()

//Sure
Avatar billede sure Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:48 #1
og den der BT artikelæ kan jeg ik bruge !!!!!!!
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:27 #2
er det programmet der ikke vil optage ?
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:29 #3
Prøv at dobbeltklikke på højttalerikonet nederst til højre på skrivebordet, vælg [indstillinger] / [egenskaber] / [indspilning] og sæt kryds i den boks, du har ledningen i. (sikkert line-in)
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:29 #4
altså [indspilning] og tryk OK - og derefter hak i den source, du bruger
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:55 #5
nåååhh ?
Avatar billede Beach Mester
27. oktober 2001 - 23:07 #6
Du har med stor sansynlighed sat din pladespiller direkte til lydkortet og den går altså ikke da der slet ikke er forstærkning nok her. Du bliver nød til at sætte pladespilleren ind i en forstærker der har en speciel phono MM eller MC (afh. af din pickup) indgang. Derefter fører du et line signal (typisk fra tape) fra forstærkeren og til lydkortets line-in indgang. Så skulle det virke som det skal!

Husk også at forstærkeren skal stå på Phono (pladespiller) når du smækker nålen ned i rillerne:-)

//Beach