Avatar billede klog_dreng Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig!

Hejsa!!

Jeg er ved at lave en hjemmeside eller jeg prøver hvertfald...Er ikke så god til det :)
Men...Jeg søger en der vil hjælpe mig med at lave en side...en flot en!!!..Jeg har ikke icq så det må klares over email!!!
Jeg håber i vil hjælpe og hvis det er en flot side i laver så kan det maybe blive til mere en point i får!! :)
Avatar billede dk_boy Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:54 #1
Davs Kloge dreng!!

Jeg vil gerne hjælpe dig!!...Hvor mange mønter snakker vi om?? :)
Hvad skal siden handle om kloge dreng???
Avatar billede klog_dreng Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:57 #2
hej dk boy!!

Siden skal handle om cs (Counter-Strike)..Og det skal være en flot side...Ikke subnet genre!!

Du må osse gerne lave et logo!!.Jo mere du laver jo mere får du selvfølgelig osse btalt i mønter bagefter!!...Skriv til casperb86@sol.dk
Avatar billede dk_boy Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:58 #3
Oki!!

Det gør jeg så!!

Jeg prøver at lave noget med cs så kan du sige om det skal laves om!!!

Hilsen DK_BOY
Avatar billede dk_boy Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:01 #4
hejsa!!

Så er det jo lavet!!

Giv mig lige point NU!
Avatar billede klog_dreng Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:04 #5
hej!!

Tak for hjælpen DK_BOY

DU ER HÅRD TIL HTML!