Avatar billede sbs Nybegynder
02. marts 2000 - 14:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen ftp-update i Site-oversigten

Hejsa.
Jeg har næsten lige opgraderet til Dreamweaver 3.0 men jeg er løbet ind i et lille problem.

Når man f.eks. ændrer et filnavn i sitemap-vinduet, så opdatere Dreamweaver selv alle de steder hvor navnet bruges. Dette synes jeg er genialt, men i 3.0'eren vil den også opdatere over ftp. Det er måske meget smart hvis det kun er en side - men man når jo ikke at teste det igennem lokalt.
Kan man ikke slå den der ftp-update fra et sted, så den kun opdaterer lokalt?
Jeg godtager ikke det svar, at man bare kan vælge FTP fra i Define-sites - så langt kan jeg da selv tænke. Det er kun denne opdaterings funktion jeg vil have slået fra.

SBS
Avatar billede dennis604 Nybegynder
13. april 2000 - 14:03 #1
Du kan da bare definere et nyt site, hvor du vælger ftp fra! Det er vel ikke så stort et arbejde!

/Dennis
Avatar billede skjoldby Nybegynder
14. juni 2000 - 22:23 #2
Det slår du fra under passive FTP i dine FTP opsætninger.