Avatar billede snebold Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Idé til Webpunkt.dk?

Ja, efter vi nu har smidt nyt design på

http://www.webpunkt.dk

Syntes vi skulle have nogle nye ting der på, så har du en god ide til en ny ting på siden?

/ Jan Hartmann
/ WebPunkt.dk
Avatar billede 4u2x Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:41 #1
jeg kunne bedre lide det gamle
Avatar billede snebold Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:42 #2
Det er ikke det jeg spørger efter det er ideer!
Avatar billede 4u2x Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:47 #3
undskyld,

Der må gerne være nogle guides til om hvordan man bygger en hjemmeside (skal bruges til nybegyndere).

Lav en lille liste over sider hvor man kan få hjælp til ens side.
Avatar billede 4u2x Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:52 #4
Bare så du lige ved det, så vil jeg gerne hjælpe til, med jeres side.

På min hjemmeside kan du skrive et spørgsmål, som andre så svarer på. Plus at du kan finde scripts til alle mulige computersprog.

Min adresse er www.4u2x.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:05 #5
=>interface: Hvorfor kan jeg ikke få lov at uploade en helt tom fil?
Avatar billede snebold Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:54 #6
Repsac - > Hvad slags fil er det?
Avatar billede goldduck Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:45 #7
Filuploadsystemet skal udbygges som f.eks det på whitehat.dk. Der kan man oxo rette filer og lave nye filer online UDEN at skulle uploade.
Avatar billede snebold Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:37 #8
Hmm ikke noget som vi kan bruge.. Sorry
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:42 #9
interface > hvorfor fanden siger den
403 Access denied ??????

R I ved at opdatere eller sådan noget??

/g0ldDuCk
Avatar billede snebold Nybegynder
30. oktober 2001 - 08:10 #10
Ved det ikke, vi arbejder på det tror jeg, men hvis du uploader noget til siden, så skriver den det ikke mere!