Avatar billede svenne56 Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:13 Der er 10 kommentarer

Partions genoprettelse!!!

Jeg prøvede at resize mine to partioner men et aller andet gik galt!!
D drevet(fat32) ville jeg lave 500mb mindre og c drevet 500 størrer. Jeg brugte Partion Magic, det tog et stykke tid så derfor lagde jeg mig til at sove. da jeg vågnede(er til net-party lige nu) var mit d drev smadret. godt nok var roden og et dokumment mappe i orden men alle de andre filer/mapper er blevet omdøbt til *.fil og ligger i Found.000/found.001 mapperne(der er 10000 filer i hver mappe) men det er lige så meget plads som før. c drevets størrelse er uændret.
Partion Magic viser filsystemet som PqRP??(Måske noget med Partion magic resize partion???)

Beklager stavefejl og usammenhængende \"tale\", men jeg har ikke sovet i 30 timer.
Avatar billede rexisgod Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:26 #1
vil meget gerne vide mere om dette også
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 13:34 #2
Kan du ikke ved hjælp af Udo i Partition Magic få det på plads igen.?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 13:36 #3
Du har ikke defragmenteret inden du er startet på den opgave :-((
Avatar billede svenne56 Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:01 #4
Vil det sige at der er intet at gøre?
:(
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:44 #5
Hvad med Found and Lost, nogen der kender en url til den!
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:44 #6
Det skulle ha\' været Lost and Found ;o)
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 15:31 #7
Lost and found kan ikke bruges hvis du kører ntfs, eller så er igen expertftp du skal ind over for at finde programmet :-)

Direkte link ftp://ghostcom.nerdheaven.dk/
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2001 - 15:40 #8
kharder> På den anden side skriver svenne56 heller ike hvilket filssystem han bruger!
Avatar billede svenne56 Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:05 #9
Tak for svarerne, men jeg har opgivet og formateret drevet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:08 #10
Velbekomme!