Avatar billede clausb Nybegynder
02. marts 2000 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamle programmer under win2000

Hejsa..

Kender nogen til et program (ala det der under win95/98 kunne fortælle et givent win3.11 prog, at det kørte win3.x) så man kan 'lyve' om Windows version ??
Avatar billede cyberfox Nybegynder
02. marts 2000 - 16:45 #1
Hej  smider lige en kommentar for at følge med :)
Avatar billede thoeger Nybegynder
02. marts 2000 - 17:01 #2
jeg vil tror at hvis programmet ikke vil køre under 2000 så kan det ikke køre!!! Lige meget hvor meget man lyver
Avatar billede starknightdk Nybegynder
04. marts 2000 - 06:39 #3
microsoft har sådan set "snydt" lidt selv hvad angår udgivelsen af W2K det er ikke ret mange programmer der er kompatible med W2K de har sikkert ikke regnet med at der stadig er nogen ude i den store verden der stadig kører de gamle 3.11 programmer
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 14:27 #4
der ligger et program på win2000 cd-rom som hedder Apcompat.exe som skulle gøre dig i stand til at køre gamle programmer på win2000 ved f.eks. at lyve om windows version (hov det skrev du også)