Avatar billede douglas Nybegynder
02. marts 2000 - 09:38 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

REO.dk

Prøv lige at tage et kik på:

http://www.reo.dk

Det jeg leder efter er gode råd og tips, til at forbedre siden.
Det skal dog lige siges at det ikke er undertegnede der er ophavsmand til siden.

/Douglas

Bemærk venligst at indholdet er imidlertidligt.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 12:30 #1
Det første der faldt mig i øjnene, er den meget brede menu i venstre side og så at den har en stærk kontrast til resten af siden.

Logo og menu burde du også lave mere børne venlig, med det mener jeg at du skal bruge noget Grafik og helst noget der passer til resten af designet.
På siden skiller logoet sig meget ud fra resten.

Undersiderne virker dog alle sammen og siden loader hurtigt, jeg kan meget godt lide siden og logoet på undersiden vortblad.

Håber at du kan bruge kritikken til noget.

Hilsen Spacemaninc.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 13:41 #2
Design: Et almindeligt brugt design med frames i venstre side med navigations menu. Den blå tekstfarve her står ikke særlig godt til den kraftige grønne baggrund. Her børn nok vælges en mere sart grøn eller også en anden tekstfarve, måske brun eller hvid?.
Navigation: Frontpage er meget langsom i load. Det tager sin tid med et sådan billed. Bør nok forsøges reduceret i størrelse. Øvrige sider er sådan set rimelig kvikke. Kunne være bedre.
Formål: Fremgår af siden, men den virker som om den heller til A-kraft frem for alternative løsninger som vind og sol energi. Det er måske også meningen. Ellers så mangler der nogle forskellige Links vil jeg mene.
Karakter 9 på 13
Avatar billede fico Nybegynder
02. marts 2000 - 14:18 #3
Begynd for fra.
Avatar billede dar Nybegynder
02. marts 2000 - 14:19 #4
Enig. Den er IKKE køn
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 17:08 #5
I dømmer da også folk med det samme, hva han spøger om råd til at forbedre den. Så lad manden gøre noget ved det istedet for bare at sige at han skal pakke sammen og starte forfra.
Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2000 - 17:21 #6
FJERN DET ATOMLORT
Avatar billede pacroonold Nybegynder
02. marts 2000 - 18:43 #7
Atomkraft lugter...FJERN DET DOG

Jeg ville nok starte med at lave menuen lidt mindre. Den fylder jeg jo næsten halvdelen af skærmen...

4@13
DU DUMPEDE :(

/Pacroon
Avatar billede douglas Nybegynder
03. marts 2000 - 08:26 #8
Hallo...
Skal jeg begynde forfra?
Det er ikke mig der har lavet siden!

Og det jeg leder er konstuktiv kritik.
Det vil sige gode ideer til et nyt design, måske!

/Douglas
Avatar billede bromer Nybegynder
03. marts 2000 - 11:49 #9
Siden er faktisk ok, men jeg ville bruge css til din links:
http://www.wiktor.dk/~bromer/css/

Jeg ville også lave teskten til Arial size 2 og jeg ville ikke indsætte et billeder der kun er tekst, det er hurtigere hvis du skriver det ind på din com og viser det som tekst.

Avatar billede zinex Nybegynder
04. marts 2000 - 20:09 #10
Jamen helt ærlig - kan du ikke selv se at den skal laves helt om?

Layout er kedelig
teksten er kedelig

Det må du ku´gøre bedre!

Min bedste råd er start forfra :)

3@13

Avatar billede douglas Nybegynder
07. marts 2000 - 20:48 #11
Helt ærligt, så synes jeg selv siden er tydegrim, og det jeg leder efter er BEMÆRK VENLIGST: gode ideer til hvordan siden kan laves bedre.

Det er min fætter der har lavet siden, og han er ikke den bedste websmed der findes, men øvelse gør mester. Så hvis jeg kan give ham nogle gode konstruktive input, vil han jo sikkert blive glad, el. lign.

Jeg vil selv gi den 03@13, hvis det stod til mig.

Så kom med nogle rigtigt gode ideer, og pointene, kunne blive flere. :)

/Douglas
Avatar billede chs Nybegynder
10. marts 2000 - 00:31 #12
her er mine forslag.

venstre stil menuen
brug sort i stedet for blå tekst
gør menuen max 140pix bred
gør det store billede af a-kraftværket mindre/lavere opløsning --> hurtigere site.
lav logoet i toppen om!
sæt et bg pict ind på den hvide side: det jeg havde tænkt mig, var en 3-5 pix bred og 1 pix høj gif der gik fra sort til hvid der ville gøre overgangen fra den MEGET grønne til den MEGET hvide lidt blødere. Sættes med et stylesheet :body {background-image:url (img/bg.gif);
}
Avatar billede chs Nybegynder
10. marts 2000 - 00:33 #13
hov jeg blev ikke færdig:
der manglede at stå backgrund-repeat: repeat-x;}

logoet i toppen skal ikke være en blanding af noget meget blødt og en meget skarp skrift.

håber det var konstruktivt nok

mvh
CHS
Avatar billede geek0 Nybegynder
13. marts 2000 - 16:31 #14
ud med atomkraft.
I hvert fald til de har lavet det så det ikke er farligt
Avatar billede douglas Nybegynder
17. marts 2000 - 23:04 #15
Mange tak - selvom jeg ikke KUN fik det jeg spurgte efter :)

/Douglas
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2000 - 23:31 #16
For guds skyld så find dog et andet brugernavn Michael!